Amennyiben a cégazonosító és a felhasználónév megfelelő, az elfelejtett jelszó gombra kattintva kérhet új jelszót fiókjához, melyet a regisztrációkor megadott email címre fogunk elküldeni.
A cégazonosítót és a felhasználónevet a regisztrációt visszaigazoló emailben is ellenőrizheti. Abban az esetben, ha nem találja adatait, a regisztrációkor használt email cím megadásával keresse kollégáinkat az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címen és örömmel segítünk a bejelentkezésben.
A cégazonosító elsősorban céges regisztráció esetén fontos, hiszen ilyenkor egy cégazonosító alatt gyakran több felhasználói fiókot is létrehoznak. Magánszemélyként történő regisztráció esetén a két azonosító megkülönböztetése nem fontos, így akár ugyanaz a név megadható cégazonosítóként és felhasználónévként is.
Amennyiben egyenlegfeltöltését átutalással rendezi, a jóváírás általában pár órán belül megjelenik. Amennyiben mégsem látja az összeget, lehetséges, hogy az utalás közlemény rovata nem megfelelően volt kitöltve. Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal: ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu
Nálunk, a Hibridlevélnél kiemelten fontos, hogy felhasználóink megbízzanak a szolgáltatásunkban. Hogy hogyan is biztosítjuk azt, hogy levelei megfelelő adatvédelem mellett kerüljenek feldolgozásra, arról a következő dokumentumban olvashat bővebben: Adatkezelési tájékoztató
Regisztrált partnereink számára azonnali, online segítségnyújtást biztosítunk minden munkanap 8 és 16 óra között felhasználói felületünkön, de emailben is megkereshet minket az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címen, ahol legfeljebb egy munkanapon belül válaszolunk a beérkező levelekre.
Beküldést követően a levelek automatikusan kerülnek feldolgozásra, így a törlést garantálni nem tudjuk. Azonban, ha levelét tévesen küldte be, kérjük mielőbb küldjön egy emailt a megrendelés ID (Levélkezelő / Megrendelések követése / [ÉÉ-HH-NN-XXXXXX]) megadásával az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címre és ha a levél feldolgozása még nem történt meg, akkor visszavonjuk a megrendelést. Törlés esetén az egy megrendelés alá tartozó összes levél visszavonásra kerül.
A tértivevényes levelek sikeres vagy sikertelen kézbesítési státuszát a Levélkezelő "Levelek követése" menüben, a részletek ikonra kattintva tekintheti meg és töltheti le. A kézbesítési igazolásról és az EKI letöltéséről bővebben itt olvashat.
Szolgáltatásunknak nincs havidíja és egyéb rejtett költsége sem. Minden beküldés után kizárólag az adott küldemény előállítási és postázási költségét vonjuk le egyenlegéről. Árainkat megtekintheti itt.
A rendszerünk csak A4-es formátumú dokumentumokat fogad be. Ha képet szeretne csatolni, először illessze be például egy Word fájlba, mentse le PDF formátumban, és ezután tudja a küldeményhez csatolmányként feltölteni.
A felhasználókhoz különböző jogosultsági szinteket rendelhetünk: Adminisztrátor, Menedzser vagy Felhasználó.
- Felhasználói fiókot hozzáadni vagy törölni kizárólag az Adminisztrátor tud.
- A Felhasználó által beküldött levél nem kerül automatikusan postázásra, csak akkor, ha egy Menedzser vagy Adminisztrátor jóváhagyta.
- A Menedzser tud beküldeni levelet, de a felhasználói fiókokat nem kezeli.

A délig feldolgozott leveleket lehetőségeink szerint aznap, a délután beérkező küldeményeket pedig másnap adjuk postára. Küldeményei útját nyomon követheti a Levélkezelő, 'Levelek követése' menüpont alatt.
Amennyiben a melléklet csatolása nem sikerült, a formátum vagy a dokumentum méretezése nem megfelelő. Mielőtt csatolná a mellékletet, győződjön meg róla, hogy az PDF formátumban és A4-es méretben (210x297 mm) legyen elmentve.
Igen, a Hibridlevélen bármely levelet egy kattintással feladhat tértivevényesen is. A sikeres vagy sikertelen kézbesítésről pedig elektronikus kézbesítési igazolást adunk vissza, melyet a levélkezelőben tud letölteni. Az EKI-ről bővebben: EKI letöltési segédlet
A Hibridlevéllel egy külföldi levél feladása is ugyanolyan egyszerű, mint egy belföldi levélé, de fontos szem előtt tartani, hogy a külföldre címzett levelekre más címzési szabályok vonatkoznak.
A levél helyes címzéséről bővebben az alábbi linken tájékozódhat: itt
Az árlistánkban megjelölt külföldi listaár a következő országokra érvényes: Európa országai, Amerikai Egyesül Államok, Kanada, Egyesült Arab Emirátusok.
Feladott leveleinek feldolgozási státuszát 'levélkezelő' 'megrendelések követése' menüben tudja ellenőrizni.
A RAG számmal feladott ajánlott vagy tértivevényes levelek útját a posta nyomon követési oldalán követheti: itt a tértivevényes levelek kézbesítési státuszát és az elektronikus kézbesítési igazolást pedig a 'levelek követése' menüben találja.
A nálunk feladott leveleket C5/6 borítékba kerülnek, azonban a hat oldalt meghaladó küldemények már nem férnek el ebben a borítékban, így ezeket egyel nagyobb, C4-es borítékba tesszük. A hat oldalt meghaladó küldeményeken megjelenő különbözet ennek a borítéknak a díja.