Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció és felhasználói fiók

Regisztráljon ezen a linken és ügyeljen arra, hogy a megfelelő mezőben jelölje, hogy cégként vagy magánszemélyként szeretne regisztrálni. Cégazonosító megadása magánszemélyként való regisztrációkor is szükséges, de megadhat bármilyen azonosítót. Használja a nevét vagy használja a felhasználónevet cégazonosítóként is. Amennyiben cégként regisztrál, végezze el a regisztrációt az instruciók szerint, majd bejelentkezést követően, a számlázási beállításoknál adja meg cége adószámát.

Amennyiben a cégazonosító és a felhasználónév megfelelő, az elfelejtett jelszó gombra kattintva kérhet új jelszót fiókjához, melyet a regisztrációkor megadott email címre fogunk elküldeni.

A cégazonosítót és a felhasználónevet a regisztrációt visszaigazoló emailben is ellenőrizheti. Abban az esetben, ha nem találja adatait, a regisztrációkor használt email cím megadásával keresse kollégáinkat az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címen és örömmel segítünk a bejelentkezésben.

A cégazonosító elsősorban céges regisztráció esetén fontos, hiszen ilyenkor egy cégazonosító alatt gyakran több felhasználói fiókot is létrehoznak. Magánszemélyként történő regisztráció esetén a két azonosító megkülönböztetése nem fontos, így akár ugyanaz a név megadható cégazonosítóként és felhasználónévként is.

Ha a fiókját módosítani szeretné, küldjön egy levelet az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címre és adja meg a módosítani kívánt cégazonosítót. A módosítást csak a fiók tulajdonosa (tehát adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználható) kérheti.

A felhasználókhoz különböző jogosultsági szinteket rendelhetünk: Adminisztrátor, Menedzser vagy Felhasználó.

  • Felhasználói fiókot hozzáadni vagy törölni kizárólag az Adminisztrátor tud.
  • A Felhasználó által beküldött levél nem kerül automatikusan postázásra, csak akkor, ha egy Menedzser vagy Adminisztrátor jóváhagyta.
  • A Menedzser tud beküldeni levelet, de a felhasználói fiókokat nem kezeli.
Jogosulétsági szintek

Amennyiben ideiglenesen vagy tartósan nem veszi igénybe szolgáltatásunkat, a fiókot akkor sem érdemes törölni, hiszen a regisztráció fenntartása semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha mégis a fiók megszüntetése mellett dönt, kérjük küldjön egy emailt a regisztrációkor megadott email címről a cégazonosító és felhasználónév megjelölésével az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címre és kérésére kollégáink törlik felhasználói fiókját.

Levélfeladás

Igen, a Hibridlevélen bármely levelet egy kattintással feladhat tértivevényesen is. A sikeres vagy sikertelen kézbesítésről pedig elektronikus kézbesítési igazolást adunk vissza, melyet a levélkezelőben tud letölteni. Az EKI-ről bővebben: EKI letöltési segédlet

A tértivevényes levelek sikeres vagy sikertelen kézbesítési státuszát a Levélkezelő "Levelek követése" menüben, a részletek ikonra kattintva tekintheti meg és töltheti le. A kézbesítési igazolásról és az EKI letöltéséről bővebben itt olvashat.

A Hibridlevéllel egy külföldi levél feladása is ugyanolyan egyszerű, mint egy belföldi levélé, de fontos szem előtt tartani, hogy a külföldre címzett levelekre más címzési szabályok vonatkoznak.

A levél helyes címzéséről bővebben ezen a linken tájékozódhat.

Az árlistánkban megjelölt külföldi listaár a következő országokra érvényes: Európa országai, Amerikai Egyesül Államok, Kanada, Egyesült Arab Emirátusok.

Amennyiben a melléklet csatolása nem sikerült, a formátum vagy a dokumentum méretezése nem megfelelő. Mielőtt csatolná a mellékletet, győződjön meg róla, hogy az PDF formátumban és A4-es méretben (210x297 mm) legyen elmentve.

A rendszerünk csak A4-es formátumú dokumentumokat fogad be. Ha képet szeretne csatolni, először illessze be például egy Word fájlba, mentse le PDF formátumban, és ezután tudja a küldeményhez csatolmányként feltölteni.

Mivel a leveleink érintésmentesen kerülnek előállításra a kézi aláírásra nincs mód. Korábban aláírással kiküldött levelek esetében érdemes mérlegelni, valóban szükséges-e, hogy eredeti aláírás szerepeljen a levélen. Ha az aláírás szükséges, sajnos nem használhatjuk a Hibridlevelet, viszont rengeteg olyan egyéb helyzet van, amikor megfelelő, ha aláírásunk csak képként (lehetőleg PNG formátumban) kerül rá a levélre. Az aláírás beillesztésére a Gyorsküldés külön mezőt biztosít, de egy Word dokumentumban előkészített levélben is könnyedén, beillesztett képként, elhelyezheti aláírását.

A fekvő tájolású mellékletek csatolása lehetséges, de az elforgatás nem automatikus, ezért mindig figyeljünk arra, hogy beküldött (vagy mellékletként csatolt) fájlunk álló, A4-es formátumú legyen.

Rendszerhasználat

A Hibridlevél egy olyan fejlesztés mely egyedülálló módon teszi lehetővé, hogy postai levelet adjon fel számítógépéről, amelyet mi nyomtatunk, borítékolunk és postázunk Ön helyett. Levélfeladáshoz használja a Gyorsküldést vagy a Virtuális Nyomtatót , beküldött levelei útját pedig kövesse nyomon a Levélkezelőben.

A Hibridlevél magánszemélyek és vállalkozások számára is hasznos lehet. Akár egy, akár több száz, vagy ezer levelet szeretne feladni, megkímélheti magát a postára járás fáradtságától és egyszerűen, számítógépről intézheti postai levelezését.

A szolgáltatás használatához elöször regisztráljon, majd bejelentkezést követően töltse le a Virtuális Nyomtatót, hogy közvetlenül a számítógépéről tudjon leveleket beküldeni. Hogyan? Olvassa el a Virtuális Nyomtató első használatának lépéseit ide kattintva!

  • A Gyorsküldés a legegyszerűbb módja a levélküldésnek. Regisztráljon oldalunkon, töltse fel egyenlegét és már használhatja is a Gyorsküldés funkciót
  • A Virtuális Nyomtató egy számítógépre telepíthető kliensprogram, mely segítségével egy nyomtatás egyszerűségével küldhet be postai levelet számítógépéről akár word akár PDF formátumban.
  • A Levélkezelőt abban az esetben ajánljuk, ha egy levelet szeretne egyszerre több (akár több száz) címzettnek kiküldeni. Ehhez az útmutatónkat itt találja

Nálunk, a Hibridlevélnél kiemelten fontos, hogy felhasználóink megbízzanak a szolgáltatásunkban. Hogy hogyan is biztosítjuk azt, hogy levelei megfelelő adatvédelem mellett kerüljenek feldolgozásra, arról a következő dokumentumban olvashat bővebben: Miért biztonságos a Hibridlevél

Adatkezelési tájékoztatónkat pedig itt találja: Adatkezelési tájékoztató

Beküldést követően a levelek automatikusan kerülnek feldolgozásra, így a törlést garantálni nem tudjuk. Azonban, ha levelét tévesen küldte be, kérjük mielőbb küldjön egy emailt a megrendelés ID (Levélkezelő / Megrendelések követése / [ÉÉ-HH-NN-XXXXXX]) megadásával az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címre és ha a levél feldolgozása még nem történt meg, akkor visszavonjuk a megrendelést. Törlés esetén az egy megrendelés alá tartozó összes levél visszavonásra kerül.

Szolgáltatásunknak nincs havidíja és egyéb rejtett költsége sem. Minden beküldés után kizárólag az adott küldemény előállítási és postázási költségét vonjuk le egyenlegéről. Árainkat megtekintheti itt.

A délig feldolgozott leveleket lehetőségeink szerint aznap, a délután beérkező küldeményeket pedig másnap adjuk postára. Küldeményei útját nyomon követheti a Levélkezelő, 'Levelek követése' menüpont alatt.

Feladott leveleinek feldolgozási státuszát 'levélkezelő' 'megrendelések követése' menüben tudja ellenőrizni.

A RAG számmal feladott ajánlott vagy tértivevényes levelek útját a posta nyomon követési oldalán követheti: itt a tértivevényes levelek kézbesítési státuszát és az elektronikus kézbesítési igazolást pedig a 'levelek követése' menüben találja.

A Virtuális Nyomtató egy számítógépre telepíthető kliensprogram, mely segítségével egy nyomtatás egyszerűségével küldhet be postai levelet számítógépéről, akár word akár PDF formátumban. Látogassa meg blogunkat és ismerje meg a Virtuális Nyomtatóban rejlő lehetőségeket:

Regisztrációt követően ide kattintva letöltheti.

Az első használat lépéseit itt olvashatja el.

A Virtuális Nyomtató csak Windows operációs rendszerben működik, MacOS vagy Linux rendszer esetén használja online beküldési lehetőségeinket.

Keressen minket munkanapokon 8 és 16 óra között a +36-20-613-1111-es telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu e-mail címen, ahol legfeljebb egy munkanapon belül válaszolunk a beérkező levelekre.

Egyenleg

Amennyiben egyenlegfeltöltését átutalással rendezi, a jóváírás általában pár órán belül megjelenik. Amennyiben mégsem látja az összeget, lehetséges, hogy az utalás közlemény rovata nem megfelelően volt kitöltve. Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal: ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu

Szolgáltatásunknak nincs havidíja és egyéb rejtett költsége sem. Minden beküldés után kizárólag az adott küldemény előállítási és postázási költségét vonjuk le egyenlegéről. Árainkat megtekintheti itt.

A nálunk feladott leveleket C5/6 borítékba kerülnek, azonban a hat oldalt meghaladó küldemények már nem férnek el ebben a borítékban, így ezeket egyel nagyobb, C4-es borítékba tesszük. A hat oldalt meghaladó küldeményeken megjelenő különbözet ennek a borítéknak a díja.

Amennyiben nem kapott választ a kérdéseire, keresse kollégáinkat ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu e-mail címen vagy a +36-20-613-1111-es telefonszámon!